Arvin Larsen

Bemærk: Arvin Larsen kan ikke kontaktes på Heilpraktikerskolen. Få fat i Arvin via:
www.holistica-medica.com

Arvin Larsen underviser på HeilpraktikerskolenHeilpraktiker fra 1986 med mere end 25 års klinisk erfaring. Grundlægger af Holistica-Medica A/S, heilpraktiker, forsker, forfatter og foredragsholder.

En karismatisk underviser, som skal opleves.

Bemærk, at Arvin Larsen også er direktør i og dermed repræsentant for Holistica Medica, som står bag nogle af de homøopatiske lægemidler, som præsenteres i undervisningen.

Arvin Larsen er banebrydende inden for forskningen i psykon-neuro-endokrinologi og en enestående formidler.

Se videoklip fra undervisning med Arvin Larsen

Din krop er perfekt, siger Arvin Larsen i dette videoklip

Vores studerende skriver

"Det var som forventet et kanon kursus med Arvin – han er med til at løfte heilpraktikken til noget unikt"

"Det var jo selvfølgelig et fantastisk kursus"

"Arvin er GOD"

Web-kursus med Arvin Larsen: Livets Hormoner

Kursus i Livets Hormoner med Arvin LarsenSe kursus med Arvin Larsen, når det passer dig.

DVD-kursus med Arvin Larsen: Organernes psykologi

Kursus med Arvin Larsen i organernes psykologiFå Arvin Larsen med hjem i stuen.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.