Uddannelse online og i Midtjylland

Semester 1-3 (de første 1,5 år) på Heilpraktiker-uddannelsen foregår online som e-learning. Live-undervisning foregår fredage og lørdage kl. 9-17.

Undervisning med fremmøde i heilpraktikeruddannelsens 4. semester foregår i Silkeborg. Fredage kl. 10-18. Lørdage kl. 9-17

Vi underviser i Silkeborg Medborgerhus.

Bindslevs Plads 5
8600 Silkeborg

>> FORTSÆT, og se undervisningsplanerne

Eller vælg i menuen til venstre, hvad du vil læse mere om.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter, du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.