Jesper Hollensberg

Jesper Hollensberg underviser på HeilpraktikerskolenHeilpraktiker, forfatter, tidligere salgsleder hos Allergica, administrator på EDTA-Klinikken og administrerende leder af Heilpraktikerskolen – med baggrund som bl.a. IT-projektleder og freelance-skribent.

Er kendt for sin evne til at gøre komplicerede emner enkle. Med overskud og overblik skaber han en tryg og behagelig stemning i undervisningen.

Jesper har det desuden som en af sine hjertesager at klæde behandlere bedre på, når det gælder om at få kunder i klinikken.

Jesper Hollensberg er en pædagogisk og erfaren underviser med en utrolig bred viden om heilpraktikkens mange områder.

Bemærk, at Jesper Hollensberg også sidder i bestyrelsen for og dermed repræsentant for Allergica, som står bag nogle af de homøopatiske lægemidler, som præsenteres i undervisningen.

Se videoklip, hvor Jesper Hollensberg underviser i klinikdrift

Vores studerende skriver

"Rigtig god til at formidle på en rolig, koncentreret og nærværende måde. Jesper er et super overskudsmenneske og jeg føler mig virkelig i gode hænder."

"Imødekommende underviser, man føler sig tryg ved at stille spørgsmål, der bliver besvarede godt og forståeligt!"

"Undervisningen har virklig givet mig overblik over Heilpraktik"

"En rigtig lærerig dag:-)"

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsbrev, og få guiden. Så holder vi dig opdateret om infoforedrag, holdstart og andre events på skolen.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter, du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.