Thomas Kjærsgaard

Thomas Kjærsgaard underviser på HeilpraktikerskolenHeilpraktiker, Graduate in Homotoxicology og lægemiddelkonsulent. Med egen klinik siden 2000.

Har i de sidste 20 år undervist i mange aspekter om kroppen og den sygdomme. Med egne ord primært ud fra en naturmedicinsk indgangsvinkel. Med fokus på at kæde til tider vanskelige medicinske begreber sammen til en håndgribelig og praktisk anvendelig størrelse.

Bemærk, at Thomas Kjærsgaard også er direktør i BioVita og dermed repræsentant for firmaet Heel, som står bag bioregulationsterapien (homotoksikologien) og nogle af de homøopatiske lægemidler, som præsenteres i undervisningen.

Se mere på www.biovita.dk

Se videoklip, hvor Thomas Kjærsgaard underviser i, hvordan kronisk sygdom udvikles over tid

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter, du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.