Sidste hold på heilpraktikeruddannelsen

... som du kender den

Overvejer du heilpraktikeruddannelsen? Så er det nu du skal spidse ører.

Er du til fremmødeundervisning fremfor e-learning? Så skal du læse med her.

Vi omstrukturerer nemlig heilpraktikeruddannelsen, så den i fremtiden kommer til at foregå (mest muligt) online.

Det betyder, at august 2020 bliver
SIDSTE CHANCE
for at starte på det 2-årige holdforløb
med fysisk fremmøde.

Vi har allerede flere års god erfaring med at 1/3 af heilpraktikeruddannelsen gennemføres som e-learning.

Og Corona-krisen og den kommende finanskrise har gjort det meget tydeligt for os, at tiden nu er inde til at gå helt online.

At lave online-baseret undervisning er helt i tråd med, hvad stadig flere af vores studerende efterspørger. For det betyder fleksibilitet i hverdagen, tidsbesparelse og mulighed for øget læringstid.

Men det er fremtidsmusik. Vores hold til august gennemfører vi helt som tidligere. Der er stadig en del af vores studerende, der foretrækker god gammeldags klasseundervisning.

Derfor skal du slå til nu,
hvis du har planlagt at studere
til heilpraktiker med klasseundervisning.

Det er sidste chance, inden vi præsenterer den nye model baseret på e-learning.

Ansøg om optagelse på heilpraktikeruddannelsen 2020.

Vi kan endnu ikke sige, hvornår du næste gang får mulighed for at gå i gang med heilpraktikeruddannelsen. Men der går i hvert fald 1-2 år.

Læs mere om vores omlægning til e-learning på hele Nordic College of Natural Medicine

Husk, at det stadig er et adgangskrav, at du har dine eksaminer i anatomi, fysiologi og sygdomslære.

Vi anbefaler vores eget E-medicus - anatomi, fysiologi og sygdomslære, når det passer dig.

Har du spørgsmål om, hvad disse ændringer betyder for dig?

kontakt os til en personlig snak. Vi sidder klar ved mail eller telefon.