GRATIS GUIDE: De 7 punkter du skal kontrollere hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsmail, og hold dig opdateret om uddannelse og kurser på heilpraktikerskolen.

Vi kan heller ikke lide spam! Vi giver ikke din e-mail-adresse videre. Og du kan til hver en tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Heilpraktikerskolens nyhedsbrev

Heilpraktikerskolens kursusnyt

Først og fremmest til dig, der er interesseret i Heilpraktikerskolen og uddannelsen til heilpraktiker. Her får du nyheder fra heilpraktikkens verden, om skolen, uddannelsen til heilpraktiker, informationsforedrag og meget andet.