Anne Marie Vester

Anne Marie Vester underviser på HeilpraktikerskolenAkupunktør, øreakupunktør og posturolog. Uddannet ved bl.a. ChangChun Universitet i Kina, læge og øreakupunktør Raphael Nogier, samt læge og posturolog Michel Marignan.

Har arbejdet i egen klinik siden 1987. I dag har hun flere ansatte i både Holstebro og København.

Anne Marie er kendt som en karismatisk, begejstret og utrolig engageret underviser.

Se mere her: www.ny-energi.dk

Se videoklip fra undervisning med Anne Marie Vester

Vores studerende skriver

”Et fantastisk givende seminar.”

”Anne Marie var fantastisk dygtig. Jeg er stadig helt høj.”

”Anne Marie var super god, meget levende og spændende at høre på. Rigtig god undervisning, med spændende, virkningsfulde øvelser.”

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsbrev, og få guiden. Så holder vi dig opdateret om infoforedrag, holdstart og andre events på skolen.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.