Kom i selskab med Danmarks bedste behandlere

Arvin LarsenHeilpraktikeruddannelsen er den bredeste, mest grundlæggende og blandt de mest anerkendte uddannelser i naturmedicin, du kan tage i Danmark. Vores dedikerede undervisere er håndplukkede blandt Danmarks førende og mest erfarne behandlere. Blandt andet Arvin Larsen, Anna Iben Hollensberg, Anne Marie Bering, Kenn Sejberg Øhlenschlæger, Susanne Lottrup, Thomas Kjærsgaard, Susanne Løfgren, Charlotte Gylling, Annette Straadt og Jesper Hollensberg. Undervisere, der præger den naturmedicinske branche i Danmark, og som hver især er eksperter på deres felt.

Lær at lave en 360 graders helhedsanalyse og -behandling

StetoskopDen danske heilpraktikeruddannelse er baseret på den tyske heilpraktikertradition, og vi har siden 1981 uddannet de fleste heilpraktikere i Danmark. Som studerende på heilpraktikeruddannelsen kommer du til at mestre alle de grundlæggende og afgørende elementer i en naturmedicinsk forståelse af sygdom og sundhed. Og du lærer alle nødvendige kompetencer for at lave en 360 graders helhedsanalyse og -behandling. Metoder som bl.a. homøopati, bioregulationsterapi, ernæringslære, kostvejledning, irisanalyse, klinisk undersøgelse, urteterapi og øreakupunktur, der er nogle af heilpraktikerens væsentligste kompetencer.

Heilpraktikeruddanelsen er naturmedicinens grunduddannelse.

Næste holdstart

Opstart i januar og august.

Eller vælg i menuen i til venstre, hvad du vil læse mere om.

Arvin Larsens seminarer på Heilpraktikerskolens RAB-godkendte uddannelse til alternativ behandler er meget populære

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsbrev, og hold dig opdateret om skolen, uddannelsen til heilpraktiker, informationsforedrag og meget andet.