Derfor skal du vælge heilpraktikeruddannelsen

Heilpraktikeruddannelsen er to års intense og spændende studier. Du kan se frem til:

Undervisning af nogle af Danmarks førende kræfter inden for naturmedicin

Blandt andet:
Og mange andre. Se alle undervisere her.

Undervisning og træning i nogle af de helt centrale elementer i europæisk naturlægekunst

Blandt andet:
  • Homøopati – Den blide og effektive medicin.
  • Bioregulationsterapi – Du bliver syg for at blive rask
  • Irisanalyse
  • Ernæringslære og urteterapi
  • Tandfoci og toksikologi
  • Urteterapi
  • Ernæringslære

Et moderne og fleksibelt uddannelsesforløb, som lever op til alle krav til en tidssvarende uddannelse

Vi giver dig blandt andet:
  • Tre ud af fire semestre (1,5 år ud af 2 år) som online-undervisning - med mulighed for 100% selvstudie.

• Videooptagelse af al live-undervisning, så du kan se den igen og igen.

• Live-streaming af undervisningsdage med fremmøde, så du kan se med i realtid hjemmefra, hvis du skulle blive forhindret, fx pga. sygdom.

• Træningsaftner i både Silkeborg og København. Så du på 4. semester får omsat de mange teorier til praktisk anvendt viden og erfaring.

• Spørgetimer som opfølgning på live-undervisning. Så du kan stille og få svar på de spørgsmål, der altid dukker op, når undervisningen er forbi, og hvor du ellers ville sidde alene med stoffet.

• Træningsspørgsmål og løbende tests, så du kan sikre, at du lærer, hvad du skal.

Har du flere spørgsmål?

Har du allerede besluttet dig?

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Eller vælg i menuen i til venstre, hvad du vil læse mere om.