Behandleruddannelse på deltid

Uddannelsen som heilpraktiker er en deltids-uddannelse, der strækker sig over to intensive år fordelt på fire semestre.

Vi kombinerer online-undervisning med fysisk fremmøde. Tag de første tre semestre (1,5 år) online. Sidste semester (1/2 år) kombinerer e-learning med fremmøde live-undervisning.

Live-undervisning foregår fredage og lørdage. Online kl. 9-17 begge dage. Når vi mødes til fremmøde, starter vi fredag først kl. 10 og slutter kl. 18 - så du kan nå at komme frem, hvis du kommer langvejs fra.

Online-spørgetimer ligger på hverdage kl. 19-20.

Følg et hold fra start til slut. Eller læs selv i dit eget tempo selv selvstuderende - semester for semester.

På heilpraktikeruddannelsen får du i min. 500 timer og lektioners undervisning - fordelt på min. 420 lektioners e-learning og 84 timers live-undervisning med fremmøde i Silkeborg.

Hertil kommer eksternt pensum i anatomi/fysiologi, sygdomslære og klientpsykologi på 350 lektioner.
(Se mere under adgangskrav.)

Uddannelsen er bygget op af fire semestre. De første tre semestre er fælles med vores søsteruddannelse på Kostakademiet.

GRATIS GUIDE:
De 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.

.

Fornavn:

E-mail-adresse:

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsbrev, og få guiden. Så holder vi dig opdateret om infoforedrag, holdstart og andre events på skolen.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.