Anna Iben Hollensberg

Anna Iben Hollensberg underviser på HeilpraktikerskolenSpeciallæge, heilpraktiker, functional medicine graduate (Institute for Functional Medicine) og faglig leder af Heilpraktikerskolen. Desuden efteruddannet på Paracelsusklinkken i Schweiz, som hun samarbejder tæt med.

Med baggrund som læge både inden for og uden for det etablerede system har Anna Iben en sjælden klinisk erfaring i den naturmedicinske verden. En tilsvarende kapacitet findes ganske enkelt ikke andre steder i Danmark.

Anna Iben Nørgaard Hollensberg er en superkompetent underviser med mere end 25 års undervisningserfaring og en fantastisk bred viden..

Vores studerende skriver

"Særdeles betryggende at få et forløb med "vores egen læge" "En styrke for skolen at den bla. ejes af en læge"

”Livsbekræftende, underholdende,faglig og åndelig god undervisning”

”Yderst lærerigt og interessant stof”

”Kompetent og engageret underviser”

”Er helt fantastisk og har en dejlig evne til at viderebringe stoffet, så man lige får lyst til at komme i gang”

"Jeg blev meget inspireret af Anna Ibens nærvær og levende energi"

"Anna Iben er en fantastisk humørbombe og utrolig vidende."

GRATIS GUIDE:
De 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg

.

Fornavn:

E-mail-adresse:

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsbrev, og hold dig opdateret om skolen, uddannelsen til heilpraktiker, informationsforedrag og meget andet.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.