Susanne Bjerre Lottrup

Susanne Bjerre Lottrup underviser på Heilpraktikerskolen

Speciallæge i almen medicin, heilpraktiker og efteruddannet på Paracelsus-klinikken i Schweiz.

Med baggrund som læge både inden for og uden for det etablerede system er Susanne en sjælden kapacitet inden for den naturmedicinske verden.

Hun arbejder i sin egen privatklinik primært med hjerte-kredsløbs- og cancer-behandling.

GRATIS GUIDE:
De 7 punkter du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg

Tilmeld dig samtidig Heilpraktikerskolens nyhedsbrev, og få guiden. Så holder vi dig opdateret om infoforedrag, holdstart og andre events på skolen.

Du modtager dermed også din gratis guide om de 7 punkter, du skal have styr på hos din kommende uddannelse for at træffe det rette valg.