Nye indlæg

189 nye klienter på to døgn

Skrevet af Jesper Hollensberg
28-10-2011
Her er en success-historie, jeg simpelthen er nødt til at dele med dig.

For den er god nok. I løbet af sommeren og efteråret fik heilpraktiker Jørgen Nonnegaard 189 nye patienter i klinikken på bare to døgn. – Uden at det kostede ham en krone.

Du kender måske Downtown, Sweetdeal, og hvad de forskellige tilbudsklubber på nettet ellers heddder. Her kan du tilbyde dine ydelser til klubbernes abonnenter til halv pris i et døgn.

Jørgen Nonnegaard henvendte sig til Downtown København med et tilbud om irisanalyse og konsultation i klinikken. Det kom der en fin artikel ud af, som du kan læse her.

Første gang 1. juli gav det 96 nye kunder i klinikken. I anledningen af Jørgen Nonnegaards 25 års jubilæum 21. oktober kørte han tilbudet igen. Her kom der endnu 93 nye patienter, så han nu har været nødt til at udvide sin åbningstid med en ekstra dag om ugen.

Downtown skal selvfølgelig også have sin provision af salget. Så det er da begrænset, hvor mange penge, der har været tilbage til Jørgen efter den første konsultation. Men hvis du er dygtig nok, kommer folk jo igen. Og ca. halvdelen af Jørgens nye patienter er gået ind i et længere forløb. Og så køber de jo også præparater i klinikken i forbindelse med konsultationen.

Jørgen Nonnegaard betragter det selv, som den bedste investering han nogensinde har gjort. Du kan læse mere om klinikken her: www.nonnegaard.dk

Og så til sidst en lille advarsel. Der skyder mange af disse tilbudsklubber op i øjeblikket. Vær omhyggelig, hvis du laver aftaler med dem, så du er sikker på at de har en sund forretning, så du får dine penge.

Har du selv gode (eller dårlige) erfaringer med tilbudsklubberne? Eller bare andre gode idéer? Så del dem med os andre herunder.